Ne İçin Yazıyoruz..

Bir çok konu ile ilgili şeyler yazıyorum.Yazmak iyidir.Bizim içinde iyi oluyor.Eşim ile aramızda iletişim sorunu yok fakat insan yazarak bazen daha iyi anlaşabiliyor.Özellikle erkekler düşüncelerini açıkça dile getiremezler ama benim gibi yazıya getirebiliyorlar.

Evlilik terapisine filan gidiliyor aramızda iletişim bitti diyerek.Ben uzman olsam.Hatta olmadan bile böyle durumda olan çiftlere yazarak anlaşmalarını öneriyorum.Hatta ilgileri varsa bu şekilde blog bile kurabilirler.Maliyetli bir şey değil zaten.

Birde kendinize bir kaç tane afilli güzel güzel defterler alın.Günlük tarzı yada içi beyaz boş defterler. Ara sıra hissettiklerinizi bu defterlere yazın.Hem ileride güzel bir anı olarak okursunuz hemde aile içi iletişim düzelir. Biz buna aile defteri diyoruz eşimle.Bir kaç tane var.Resimli olarak yapmayı düşünüyorum onun için yakında normal defter boyutundan büyük olan sanırım a3 boyutunda defterler var onlardan alacağım.Güzel anılarımızı fotoğraflıyoruz,cepten deftere geçip resimli yazıya da dökülse fena olmaz.

Yorumlar

  1. Harika bir fikir. Bana yabancı değil. Zaten yaptığım bir şey ve kesinlikle çok etkili. Duygularımı, yaşadığım olayları kısa bi şekilde yazıyorum o günleri ayakta tutmak hiç unutmamak için. Çok eğlenceli. Bir de sayfaları sırayla değil de aradan aradan kullanmak daha güzel oluyor. Onları okumak mutluluk verici. Kesinlikle herkesin bir tane olmalı. Eşler arasında ortak kullanıma gelirsek... çok eğlenceli olmalı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak