Borç batağındayım yardım .. Hesap Numaram --


Lüx bir arabam lüx çatı katı dubleks bir evim var.Aynı zamanda borcumda var.Kredi borcu.Bataktayım ödeyemiyorum.Köre bir sadaka..Yanlış duymadınız köre bir sadaka,çünkü kör olmak lazım değil mi görmemek için.Bu nasıl batak lüx evler arabalar,ama param yok edebiyatı.Tamam haklısınız.Ama birşeyi değiştirmez param yok işte,hadi bakalım pamuk eller cebe.Bir arkadaşımdan borc alacağım bu arkadaşın evi arabası yok.Enayi ne kredi çekmiş ne lüxe kaçmış,parası kadar harcamış,üç peşte arttırmış.İşte o üç beş sonuçta para.Para var yani arkadaşımda.Benim gibi batakta değil.Haksız mıyım.Haksızsam haksızsın deyin.

Tamam tamam aslında yok böyle birşey de var gibi bir yazayım dedim.Ne ilginç değil mi.Devir böyle işte.Önce açılacaksın sonra kapatmaya çalışacaksın.Sağdan soldan.Kendi yağında kavrulursan,parası var olur.Lüx yaşayacaksın hemde borçlu olacaksın yani. Hayat böyle güzel.. :) Huzur kimde onu kestirmek zor değil.Huzur parada lüxte değil o kesin.

Yatsıyı ezan okunur okunmaz kılmak ne güzel hissettiriyor.Geç saate kaldığında bir ağırlık çöküyor insana.Şeytan bastırıyor derler ya aynen öyle.Başlığıda güzel atmışım baya ilgi görür yazım okunur sanırım.Şok şok şok.Flaş flaş flaş :D

Yorumlar

  1. İlk okurken sizin lüxs bir ev ve arabanız olduğunu zannetmiştim, kendi kendime ; hah ! bu da lüxs mümin diyordum kiii yazının devamında tam tersi olduğunu anladım :D

    YanıtlaSil
  2. :))))) bahsi bile reytinglerinizi arttırmış gözü kör olasıca paranın

    YanıtlaSil
  3. Hal ve gidişat bu yönde gerçekten.
    Ne fena:-/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak