Maziden..


Eskiden bakkallarda satılan ufak kutuda pudingler vardı. Mis puding sanırım ismi,ne çok severdik onları.Büyük babanneme gittiğimizde para verirdi elime,bakkaldan hemen puding alırdım.Puding yiyeceğimi bildiğim için gidiyordum sanırım orayada. =) 



Bilgisayar hak getire,ateri bile yoktu be benim çocukluğumda,ama eniştemde kara kutu isimli joystick ile oynanan bir tane vardı.Oyunlar beynindeydi,üstündeki düğmeyi aşağı kaydırdığımızda bir sonraki oyun çıkıyordu.En çok uçak oyunu ve kayak oyunu oynadığımı hatırlıyorum.Daha sonraki senelerde tetris çıktı.Türkiye de tetrisin olduğu yıllarda ananem Almanyadan GameBoy getirmişti. Ufak kasetleri üstten takılanlardan.Oyunlar renksizdi ama 2 boyutla 3boyut arasındaydı.Devrimdi o devirde. Örümcek Adam,Megamen ve Tetris kasetleri vardı,senelerce bu 3 oyunu oynadım,baştan her seferinde,kaç kere aynı oyunları bitirdiğimi hatırlamıyorum.


Sonra üst mahallede bir çocukta da varmış.Megamen kasetini verip amiral battı oyununu almıştım ama aklım ve gönlüm megamende o kadar kalmış ki.Geri istemiştim oyunu mu. Malım Kıymetlidir benim. :) Geçmişe dair çok anı var şimdi var olmayan.Hepsi yazmak ile bitmez.

Yorumlar

  1. Bu arada gameboy ve kasetler hala evde duruyor :D

    YanıtlaSil
  2. Siz bayaaa bi gerilere gitmişsiniz, bizim zamanlarımızda ateri vardı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak