Duman Dumana Kaldırımlar


Sigara içmiyorum,içenlere de içimden kızıyorum.İyiki kapalı alanda sigarayı yasakladılar. Hatta açık alanda da yasaklansa iyi olacak.Kaldırımda yürüyorum önce bıyıkları sararmış bir amca tellendiriyor cigarasını! dumanı olduğu gibi yüzümüze geliyor,sonra bir bayan ,sararacak bıyıkları da yok  ama sigara içip gezen erkekten daha itici... Çeşitli insan tipleri var yer yüzünde,işim gereği çok insan ile muhattap oluyorum.Ben insan sevmiyorum,sevmiyorum işte.. İnsanın sevmediği ot başında bitermiş ya benimde öyle oldu bir nevi. İşim insanlarla.Tanıdığım insanların da çoğu bugün olmaz yarın gelci,yani sözlerine sadık değiller.Çok insanın yalanını yakalıyorum da birşey demiyorum.Çünkü biliyorum ki illa üste çıkarlar zaten utanacak yüzde yok bir çoğunda.Kızdırmayın lan beni.

Şöyle düşünüyorum da ben fazla mı iyiyim bu dünya için..Opsss şeytan çık aradan kibir pompalama yüreğime... Şaka bir yana,uğraşıyorum doğru yoldan ve sözden sapmamak için.Misal biri arıyor,yanımdaki şahsı soruyor,yanımdaki de kaş göz yapıyor burda yok de diye. Yalan atsan bir dert atmasan başka dert,bende yan odaya geçip burada yok diyorum.Yalan değilde eksik bilgi veriyorum bir nevi.. İnsanı ne hallere sokuyorlar yaa.

İskender Pala'nın Od romanında sitare diyordu ki. Kalpte bir nokta vardır,o nokta çok yoğundur.İşte bu noktada,bu yoğunlukta yaşanır bütün aşklar bütün çalkantılar.Konu buraya nasıl geldi bilmiyorum.Ama beni sitare gibi seven biri var. coksukur.gif



Bu yazıyı da yeni klavyemde yazıyorum. Bimden aldım bugün logitech kablosuz klavye mouse seti.Ne zamandır almak istiyordum böyle bir set,bime uygun fiyata gelmiş.Almak için başında 5 dakika filan döndüm.Hesap kitap yaptım.Çok istiyorum ne zamandır alayım klavyesi de kablosuz ne güzel,yok ya ne gerek var laptopa klavye mi alınır.Hadi bir kaç öğlen dışarıda yemem evden azık götürürüm,böylelikle amorti ederim dedim ve aldım.Maaşı bugün almamın etkiside oldu.Henüz paraları saçmamıştım gaza,suya,elktriğe kiraya. :) Kıyamıyorum para harcamaya.Kıyamıyorum derken kendime harcamaya kıyamıyorum,yoksa evime eşime sınırsız(bütçemizin sınırı kadar) harcarım düşünmeden.Birgün düşük bütçe ile nasıl ev geçindirilir onuda anlatıcam.Ama ilk maddeyi söyliyeyim.Hanımın iktisatlı olacak. Sağlıcakla kalın.

Yorumlar

  1. Evet hanımının iktisatlı olması gerek, ama şu zamanda da iktisatlı hanım bulmak zooor..Erkek istese de istemese de iktisatlı olmak zorunda, çünkü paranın ne kadar zor kazanıldığını biliyor, ama kadın bilmeyince çar çur oraya buraya harcıyor..En sinir olduğum da kadınların marka giyme merakı, 60 liralık pantolon almış, hemde bilmem ne marka, ooo aman ne büyük iş, ben 10 liraya pantol bulurum lan..! Bu yazdıklarınızdan öğüt alınmalı, güzel yazmışsınız.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak