Yazmaya üşeniyorum..


Üşengeç sayıyorum ben kendimi. Benden tembeller üşengeçler var ama bu konuda kıyas yapılmaz.Herkes kendinden mes'ul. O yüzden ben kendi çapım'a bakıp üşengeç olmamam gerektiğini ama üşengeç olduğum sonucuna varıyorum. Bu cümlede Türkçe kuralları açısından bir bozukluk var gelişme ve sonuç kısmında.

Yazmaya da üşeniyorum. Eskiden internet siteleri inceleme yazıları yayınlarlardı bol ve uzun.Şimdi hemen hemen hepsi video inceleme sistemine geçti. Bende acaba ses kayıt blogumu kursam :D Yazacağım yerde konuşsam kendi kendime. Gerçi yazarken zihnim daha bir verimli oluyor.

Pek konuşmam zaten.O kadar ki ağzımı yemek dışında açmadığım zamanlar var.

Sevgilimden uzağım 10 gündür belki de ondan canım hiç bir şey istemiyor.

Yorumlar

  1. Yazmak iyidir bence, usanmadan, bıkmadan yazın... :)

    YanıtlaSil
  2. Okumak dinlemekten daha etkili bence

    YanıtlaSil
  3. keyfin yerine geldi miiii :)

    YanıtlaSil
  4. Siteye giriş müziği eklemeyi biliyor musunuz? Bi türlü yapamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://hayatcemresi2.blogspot.com.tr adresindeki arkadaşımıza sorabilirsin.O müzik koymuş bloguna.Ben bilmiyorum malesef.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak