Zihnindekiler

Hafta başladı. Çalışıyoruz yine.Nasıl olsun işte. Öğlene kadar mesai,öğle arası.Sonra 6:30 çıkış.Eve dönüş. Yazda geldi geceler kısa artık.Planlar var,okunması öğrenilmesi gerekenler. Hepsi kendi yararıma.

Akrabaları da daha çok ziyaret etmek lazım. Bu konuda biraz gevşedim.

Pcnet bilgisayar ve internet dergisi mayıs ayında webadam aracılığı ile bir yıllık bedava hosting veriyor.Blogspot adresini kendi özel alanına taşımak isteyenler olur belki.Bunuda duyurmuş olayım. Ama tavsiye etmem biz kendi özel alanımızdan geldik. Teknik detaylarla uğraşırken yazmaya zaman kalmıyordu.Hem blogspot daha sosyal,daha çok yorum geliyor.

Onun yerine Müceddid Mahmut Efendi Vakfı tarafından yayınlanan "Marifet" dergisini aldım. İslami bilgiler eskimez,teknoloji gibi değil. 1400 sene önce neyse şimdide o. O yüzden daha yararlı gördüm okunmasını. İsmailağa cemaatinin bir dergisi.

Blog yazan bir arkadaş Mustafa İslamoğlu hakkında Allahı hatırlatan herşeyi okurum demişt. Bununla ilgilide bir kısım var dergide. 100 doğru 1 yanlış söylese ve o yanlış imanın şartlarından olan kader olsa.Dağlar kadar amel boşa gider.Kaderi inkar ile.İtikat olmayınca ibadet neye yarar.

Acemilik 45 güne mi inmiş. İnşallah öyledir. Kardeşim bugün teslim oluyor uzun dönem olarak. Ben kısa dönemdim 15gün acemilik yaptım ama hayatımın sevmediğim 15 günüydü.

Yorumlar

  1. geldim gördüm blogunuz farklı banada beklerim

    YanıtlaSil
  2. Öylemi benimde bir arkadaşım gidiyo şimdi inşallah inmiştir ya

    YanıtlaSil
  3. Acemilik 45 güne mi inmiş? Askerlik yine 1 yıl ama değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemiliği yaptığı yere göre değişiyor.Kardeşim önce meslek seçmişti 15 günde gelecekti.Biletleri bile aldık.Sonra meslek seçenleri iptal etmişler. 60 gün acemilik yapacak toplamda.Temmuz 5 te dağıtım iznine geliyor.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak