Yaptım oldu

Zamanımızda kızlar evlenmek için hangi kriterlere bakıyorlar. Yada evlenmek gibi bir dertleri var mı. ? Özellikle kız olsun erkek olsun gençlerin böyle bir derdi yok gibi duruyor.Sevgilisi olmayan genç yok denecek kadar az aslında.Ama ya evlilik. İş arkadaşım 37 yaşında henüz evli değil. Diyor ki : "Kızlar beni gördüğünde yolunu değiştiriyor,hiç demiyorlar ki bu adamda 4200 gün sigorta prim gün sayısı vardır." ekliyor "ölsem gitsem,ölüm aylığı bile alır." Klasik bir tipi var,eli yüzü düzgün.Kumaş pantolon,gömlek,hırka.. Belkide yırtık kotlar giymeli ve saçlarını tas şeklinde kestirmeli. ! Bilemiyorum. Nasip.

Uyku kutusu diye bir haber okudum. Toplu taşıma mekanlarında kullanılıyormuş. Hemen bir yatak boyutunda,elektrik,ısıtma,wi-fi,tv filan var içinde.İlginç bir proje bence tutar,belkide tutmuştur.
Küçük ve karanlık odaları seviyorum. Bekarlığım da annem odamın perdelerini açmadan ben elimi sürmezdim içerisi gündüz vakti bile akşam gibi olurdu. Ananem gelir kızardı burası ne böyle in gibi aç perdeleri diye. Gün ışığını sevmiyorum odam da. Birde küçük odaları seviyorum. Hemen bir yatak,çalışma masası,koltuk olacak dip dibe.Ömrümü orada geçirebilirim. Küçük ama dolu dolu olacak.Halısız evler bana çok soğuk geliyor,halı kesin olmalı.
Bu yüzden bu uyku kutularını sevdim.

Uyku Kutusu

Beğenerek takip ettiğim "Tekno Seyir" sitesi sosyal bir yapıya bürünüyor. Facebook,Twitter bilimum sosyal siteden eklentiler ile kendi oluşturdukları yenilikleri birleştirmişler. Açık betası yakında yayınlanacak. Teknoloji satın almadan yorumları değerlendirmek için uğramadan geçilemeyecek bir site olacak gibi duruyor.

Diğer bir önerim de "Sesli Makale" sitesi.Günlük köşe yazılarını seslendiriyorlar. Okumaya fırsatı olmayanlar benim gibi bir yerden bir yere giderlerken telefondan dinleyebilirler.Gündemi takip etmek için birebir.Hizmetlerinden dolayı kendilerine Teşekkürler.

08.05.2014 Kendi Fikri

Yorumlar

  1. Evlilik tamamen nasip... Ben bu konuda hep nasibimizden öteye gidemeyeceğimizi düşündüm. Eşlerimizi seçen biz gibi görünsek de ben aslında öyle olmadığını düşündüm. Evlenmeden önce de, sonra da bu konuda fikrim değişmedi... Flört, birbirimizi tanıyalım safsataları tamamen kişilerin çeşitli arzularını sorumluluk almadan tatmin etmekten ibaret...Evlenemeyen arkadaşınız da bu yaşa kadar evlilik düşünmemiştir şimdi ise kendisini hint kumaşı olarak nitelendiriyordur. Hani dinimizde erken evlendirmek var ya, gençleri erkenden baş göz edeceksin... Zaten eğer yaşanacak olumsuzluklar varsa sen ne kadar ince eleyip sık dokusan da yaşanıyor... Bu konu yaz yaz bitmez... Ama toplumumuzun da kanayan yarası maalesef... Ves-selam...

    YanıtlaSil
  2. allah kismetini acsin abimizin ;) kucuk yerleri ben de severim hatta evimde bana ait olmayan izel bir anlam tasimayan aksesuar bile kulllanmam kucuk ama icindeki herseyiyle benim olnmali ;) bubarasa sesli makale candir ;) gundemin hizli ilerledigi zamanlarda hayat kurtarir ;)

    YanıtlaSil
  3. Flörtten başlayıp, kutudan bitirmişsiniz. Helal be xD

    YanıtlaSil
  4. çok sırıta sırıta okudum yaa :)

    YanıtlaSil
  5. Çok dar görünüyor, ben herhalde daralırım o kutunun içinde, mezar gibi.. :D

    YanıtlaSil
  6. hizmet hizmet hizmet... radyasyon radyasyon radyasyon... saçmalık saçmalık saçmalık...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak