Kitap da nasıl kitap..

Kitap okumayı seviyorum.Değiştirmeyi daha çok seviyorum.Yaşadığım şehirde bir sahafa üyeyim.Senelik 20tl(yirmi) karşılığında sınırsız kitap değiştirebiliyorum.Güncel kitaplar,çok okunanlar,dünya klasikleri,Türk klasikleri bir çok kitap mevcut. İş yerime yakın,öğle arası yada dışarıda işim olduğunda değişim yapabiliyorum.Saatlerce incelemek istiyorum ama zaman kısıtlı mecbur bir tane alıp çıkıyorum.Gönlüm kalıyor diğer kitaplarda. Sahafa bir tane bırakıp gerisi alsam daha iyi olacak ama... :) 

Kısa süreliğine de olsa,kitaplar insanı başka dünyalara götürüyorlar. Fantastik,polisiye,gizem türü kitapları daha çok seviyorum.Ciddi kitapları asla okuyamam.Zaten bıkmışız,fantastik dünyalar lazım bana. :) Yüzüklerin Efendisi tarzında yani.

Değiştirme değil de satın alabilme yapabilsek.Kitaplığımız büyürdü.Aslında bana hiç bir yararı yok okuduğum kitapların,sadece kafa dağıtıyorum.Satın almazdım okuduklarımı. =) 
  • "Allah, içinizden iman edenlerle kendilerine ilim verilenlerin değerini yükseltir" (el-Mücadele, 58/15)
  • "Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu? " (ez-Zümer, 39/9)
  • "Sakın ha cahillerden olma" (el-En'âm, 5/35)
  • "Kulları içerisinde Allah'tan ancak âlimler korkar" (el-Fâtır, 35/28)
Faydasız ilimden Allah'a sığınırım.Daha yaralı şeyler okumam lazım. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak