Hayal Bu Ya Oldu ya..

Sınırsız para ile sınırsız şeyler yapılabilir.Önemli olan sınırlı para ile yapılabilecekler. 1milyar euro param olsaydı ne yapardım diye sormayacağım,3milyon euro param olsa ne yapardım diye soracağım kendime. 997milyon euro feragat ediyorum o kadar tok gözlüyüm. :D

Önce yeşillikler içinde genişşşşşş bir arazi satın alırdım.Öyle bir arazi ki içinden berrak mı berrak bir dere geçiyor ve arazimin önündeki açık mavi renkli ince kumlu denize dökülüyor.Arazi büyük,bir mahalle kadar filan var yani.Arkaya doğru olan yamaç ve ağaçlık kısımlarının içine tek katlı ahşap bir ev yapardım.Önünde verandası olan bir ev.Yamacın bitip çimlerin başladığı düzlüğe tek katlı ama büyük bir ev yapardım.Evin etrafı beyaz çitler ile çevrili,bahçesi yemyeşil çim.Meyve ağaçları var,ağaçlar arasında hamaklar kurulu.Önü geniş çimenlik bir bahçe.Sonra biraz orta kısımlarına derenin yakınlarına,büyük ve konforlu bir kaç çadır,yaz gecelerinde derenin şırıltısı ve temiz hava eşliğinde uyumak için.Tabi arazimde her yer rengarenk çiçek,arazimi dere ikiye böldüğü için derenin üstünden geçen modern köprüler.Aşağılara inip artık denize yaklaştıkça tam yeşilliklerin bittiği yerde sarı ince kum ile kumsal başlıyor.Arazimdeki kumsal 300-400 metre kadar uzunluğuna,dışarıdan kesinlikle görülmüyor,tam bir koy iki dağın arasında.


2 adet helikopterim için arazi düzlüklerinde iniş pisti.Sahilde demirlemiş duran yatlar,hız motorları jet skyler,sandallar cabası.O denizin berraklığı,deniz canlılarının güzelliği.Denizin 200 metre açığında bulunan tropikal küçük şirin ada.Adadaki hayvanat bahçeleri,tropikal meyve sebzeler.




Bu hayalde en önemli unsur eksik kaldı. İnsan..
Evet arazim nasılsa büyük,ben annem kardeşim ve hanımı,benim hanımım ailesi kardeşleri,kardeşlerinin hanımları beyleri,görmekten mutlu olduğum akrabalar hepsi arazi içindeki evlerde yaşıyor.Herkes bir arada.Gündüzleri dere kenarında ağaçların gölgesinde,geceleri kumsalda mangal başındayız.Cümbür cemaat yaşıyoruz. :D

Yorumlar

  1. Oh anam lükse bakın, dünyada böyle krallar gibi yaşayacaksak, ahirette cennetin ne anlamı kalır?

    YanıtlaSil
  2. Dünya ne kadar güzel olursa olsun.Cennetin yanında lafı bile edilemez güzellik konusunda.Beynimizin şu anda alamayacağı hayalini bile kuramayacaklarımız var cennette.Bir bilimsel rivayete göre,beynimizin ufak bir kısmını kullanıyoruz şu anda.Geri kalan kısmını da ahireti anlamak için kullanırız belki.Neden olmasın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak