1 değil 2 değil 3 değil

Belki fark etmediniz ama blogu 10 saatliğine de olsa silmiştim.Bazen esiyor böyle,sıkılıveriyorum.Çok şükür silinen blog kolayca geri alınabiliyor içindekilerle birlikte.

Hiç bloglarınızı dışa aktar yapıyor musunuz ? O kadar yazıyorsunuz blogger birgün pat diye blogunuzu kapatırsa bütün yazılarınız kaybolacak. Hemen şimdi "Ayarlar > Diğer > Blog Araçları > Blogu Dışa Aktar" yapabilirsiniz.

Blogger Yedekleme

Normal yazı yazacağım zaman hiç birşey aklıma gelmiyor. Belliki bu kitap okumamazlıktan ve öyle yazılacak olaylar yaşamamamdan kaynaklanıyor.(Biliyorum okuması zorlu bir cümle kurdum.)İşe nasıl gelip gittiğimi size anlatamamya.Anlatsam da niye okuyasınız ki,vakit kaybı olur.Burayı kendim için tuttuğum bir günlük olarak görseydim ,sevgili günlük diye başlardım. :) Sonra kendi kendime dedim ki ;

Kitaplarım

Uzun zaman sonra kitap siparişi verdim "http://www.kitapyurdu.com/" sitesinden. Aradığım bütün kitaplar mevcut değildi.3 Kitabı temin edip yolladılar. O kadar hızlı oldu ki bende şaşırdım.Perşembe akşamüstü siparişi verdim Cumartesi Öğlen Mng Kargo getirdi.20tl üzeri ücretsiz olduğu için kargo parasıda vermedim.Çok güzel paketlemişler,ekrtadan bir dergi koymuşlar bir surude ayraç..
  • Mü'min Ev (Nurettin Yıldız)
  • Kadın Erkek İlişkileri Üzerine Mahrem Cevaplar (Nurettin Yıldız)
  • Kıblegâh Evler (Nurettin Yıldız)
  • Ve Aşk Evliliğin Ellerinden Tuttu (Senai Demirci)
  • Aşkın 7 Hali Bişnev! (Sinan Yağmur)
  • Düzeltmek ve Değişmek için Kendimizi Tanımak (A. Hamit Kahraman)

Özellikle  Kendimizi Tanımak kitabı ilgimi çekti.Sanki ben kendimi tanımıyorum.Her zaman öyleydim.Nelerden hoşlanıyorum ne seviyorum nelerden nefret ederim bilmiyorum.Bana herşey uyar,her kaba girerim.Jean Christophe Grange,J.K Rowling de okurum,Nurettin Yıldız da..Araçlada giderim yayanda.Kırmızı çizgilerim yok. İşte Kırmızı Çizgilerimin sadece "İSLAM DAİRESİ" olabilmesi için Kendimizi Tanımak kitabını aldım. Bakacağız bakalım yararlı olacak mı.

Serzeniş ve Bir Kaç Bilgi

Son olarak Yurtiçi Kargo tam bir rezalet benim için.İçinde resmi belgelerim olan paketi kaybettiler.Arasında 150m olan iki şube,topu birbirlerine atıp durdu. 1 ay oldu paketim ortada yok.Nasıl bir yasal yol izlemeliyim araştırıyorum..

Donatılarda Ekran Alıntısı Aracı var,kullanmanızı tavsiye ederim.Ekranda herhangi bir kısmın görüntüsünü seçebiliyorsunuz.Bu yazıdaki resimleri öyle kestim koydum buraya.


Kitaplarım,Serseniş ve Kapanış Orta başlıklarının altındaki çizgiyi <hr align="right" width="35%" /> kodu ile yaptım. align="right" sağa yaslıyor,align="left" sola yaslıyor align="center" ortalıyor. width="35%" kodu ise uzunluğu belirtiyor 100% olursa yazı kısmını komple baştan sona kaplar. color=”red” eklerseniz renk vermiş olursunuz. Red,Blue vb..

Kapanış

Aslında Kasımda Mali Müşavirlik sınavım var.Ders kitabı okumam lazım ama Dini Kitap aldım onları okuyorum.Pazar günü de akşama kadar Counter-Strike: Global Offensive oynadım.İslami bilgilerimi pekişirmem lazım,ders yapmam lazım,normal kitapta okumalıyım.Nefsimi yenip malayani işleri bırakmalıyım. Ha birde araba lazım bize...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak