İstesenizde Ölemezsiniz...

Uzaklardan sesleri duyuluyordu.Gerçekten kulağa hoş geliyordu.Bu seslerde insanı kendine çeken birşey vardı. İstemsiz olarak sesin geldiği yöne doğru ilerliyordum.Ben yaklaştıkça sesler artmaya ve korkunçlaşmaya başladı.Oldukça yaklaşmıştım.Yaprakların arasında sesin geldiği alanı görebiliyordum.Aynı anda hem görmek hem duymak.Her insanın bünyesi bunu kaldıramazdı.Başımı çevirmek için direniyordum.Engel olamıyordum.Görmek hareketlerimi daha da hızlandırmıştı.Hızla yaklaşıyordum.Canlı bir zombi gibiydim.Diriydim ama kendi bedenimi komut edemiyordum.Hareketlerim hızlanıyor ama bedenim halsizleşiyordu.Nasıl böyle birşey olabilirdi.Kulaklarım patlayacak gibiydi.Gözlerim ve yüzümde basınç hissediyordum.Sanki şişiyordum.Olamaz vucüduma hiç bir şekilde hakim olamıyordum.Sesin kaynağına çok yakındım.Bu ses beni öldürecekti.Ölüyordum.Ölemezdim ben yaşıyordum,bu olamazdı.İmkansızdı.
Derin bir nefes çekerek yatağımada irkildim.Ölmemiştim ölemezdim Rüyalarda ölünmez.Tam o anda uyanılırdı.Aklımız idrak edemezdi ölümden sonrasını.Bunun bir rüya olduğunu idrak etmem biraz zaman alacaktı..
İşte bak, Allah’ın rahmetinin eserlerine! Ölmüş toprağa nasıl hayat veriyor! İşte bunları yapan kim ise, ölüleri de O diriltecektir. O, her şeye hakkıyla kadirdir. (Rum/50)
Uyku bile bir mucize.Hele Rüyalar.

Yorumlar

  1. uff ya evet rüyada öldüğümüzü görüyoruz bazen değil mi. ne demektir ki bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir fikrim yok.Öldüğümü görmedim ben hiç.Tam ölecekken düşme hissi ile uyanıyorum genelde. :)

      Sil
    2. Rüya da öldüğümüzü görürüz,bir başkası ya da kendimiz.Bunun iki açıklaması ya da tabiri var.Birincisi ölü görmek görülen kişinin yaşayacağına delalet eder.Ama kendimizi gördüysek bir şeyi yanlış yapmışızdır,uyarı maksadıyla görmüş olabiliriz.Bende gördüm kendimi bi kaç sefer.Bu demek oluyor ki '' hata etmişsin kuzu,kendini düzeltmen lazım'' :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak

Cumamız Pazar Oldu