Anonim Yazar


Yazmak istiyorum ama yazacak bir şey bulamıyorum. Sanırım her şey bitti. Siyasetten bahsetmek istemiyorum iyice sıktı artık. Okunacak yazılar nasıl yazılır. Bilgi mi içermesi lazım. Kendimden bahsetsem okunacağını hiç sanmıyorum. Toplumsal mesaj veren yazılarda itici oluyor gerçekten.

Ne istediğimi bilmiyorum şu anda. Kendi hayatımı mı yaşıyorum.Beni mecbur bıraktıkları hayatımı. Arabama(olduğunu varsayarsak) atlayıp bir hafta gezip gelmek kim istemez.Ne mümkün hesap vermemiz gereken yerler var. Bir kere işine hesap vermelisin. Eşini yanına alsan,ailene hesap vermelisin.Nereye gitti bunlar..

Öyle gelişi güzel yazıyorum işte.Yazdıklarımı beğenmek zorunda değilsiniz. Sanki beni tanıyorsunuzda yazdıklarımı eleştireceksiniz gibi geliyor. Anonim olmak güzeldir. Anonim + Anonim olmak daha güzeldir. Anonim değilim yani.Aslında başlıkta da belirttiğim gibi anonim olarak yazmak daha büyük bir özgürlük. Şu anda "Kendi Fikri" olarak yazıyorum. Gerçek ismim olmasa da bu benim internette ki kimliğim. Bu kimliği bile gerçek hayattaki gibi hesap verir duruma sürüklüyorum. Ne yazsam beğenirler acaba diye.

Gerçi benim Hatun beğense yeter. :) Beğendin dimi Kuzu'M  ♥

Benden Selam Söyleyin o Kara SevdaM'a...

Yazmak insanı rahatlatıyor böyle saçmalamak ise paha biçilemez. 

Yorumlar

  1. Sesli düşünmek derler ya..belki de böyle bir şey seninki kardeşim..bu da güzel :)

    YanıtlaSil
  2. garip bir kişilik garip bir yazı

    YanıtlaSil
  3. aslinda yazarken baskalirini dusunerek degil kendimiz icin yazmaliyiz diye dusunmeye basladim son zamanlatda. ananim olmak guzeldir keske ben de vaktinde anonim olsaymisim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak