Aile Gündemi

Neler oluyor.Günler haftalar çok çabuk geçip gidiyor. Anlayamıyoruz bile. Bahar havası pek yaramadı bana,bu senenin başından beri ikinci defa hastayım.Grip mi nezle mi soğuk algınlığı mı hepsini yaşadım. Çalışırken zaman su gibi geçiyor bir bakıyorum öğlen olmuş bir bakıyorum akşam olmuş işten çıkıyoruz.
Akşamları yürüyüşe devam etmeye çalışıyoruz.Genelde benim canım istemiyor ama yinede çıkıyorum,hatunu yalnız mı koyalım gece vakti dışarıda :D Horozluk yapacağım illa başında. 

Puzzle
Değişiklik olsun diye puzzle aldık. 1000 + 1000 iki adet tek kutuda bir tanesi bitti diğeri devam ediyor. Çok güzel kafa dağıtıyor puzzle yapmak.




Bu puzzle bitmiş hali resmini çektim. Puzzlede ayrıntı çok olduğunda,yapması kolay oluyor.En zor kısmı gökyüzü oldu bu puzzle yaparken. Eksik parça çıkmadı ama çıksa bile yapımcı firma gönderiyormuş eksik parçayı. Neon Puzzle Şimdi üsttekini yapıyoruz akşamları. Beyaz parça daha çok zor gibi duruyor. Şu anda gözümüz Osmanlı Tuğrasında :) Hiç olmazsa duvara asabiliriz. Üstte yaptıklarımızda suliet var o yüzden asamıyoruz. Bu arada neon puzzle ilk yaptığımız marka diğer markalarla kalite farkını bilemeyeceğim ama kartonu güzel ve parçalar cuk diye oturuyor,kesiminde de problem yok.


Kısa Kısa
Ailecek teknolojiyi seviyoruz. Şu günlerde http://www.teknoseyir.com/ isimli video teknoloji sitesini takip ediyoruz. Her çıkan video tanıtımını izliyoruz neredeyse. Ekiplerindeki herkes işinde uzman,isimlerini tam bilmiyorum ama birtane "Levent Abi" var,anlatımları hali tavrı çok hoş.Kendini dinlettiriyor. 

Kardeşim askere gidecek o gitmeden gezmek istiyor.Hafta sonu pikniğe gittik.Gelirken arabayı o kullandı,giderken de öyle. O araba kullanırken biz kendimizi sıkıyoruz,kulplara sıkı sıkı sarılıyoruz ve baş ağrısı oluyor :D Aslında kötü kullanmıyor da biraz daha pratik yapması şart. Heyecanlı sürüşler yaşadık yani hafta sonu. Yolu kaybettik,bir köyün içine çıktık,mandalarla karşılaştık.Çıkmaz sokağa girdik. :D Ama şunu fark ettim sürekli vites değiştirmekte araba kullanmanın anahtarı. Bir elin hep vitesin üstünde olacak.

Twitter kapanınca yeni bir site çıktı Türk Yapımı ahsar.com isminde. Ahsar kelimesi, Osmanlıcada “çok kısa, muhtasar, özet” kelimelerinin karşılığıdır. Twitter kullanmaktansa Türk yapımlarını kullanmak daha iyi. Twitter kapandı diye canını verenlerin bu siteyi desteklemesi lazım.. Ne kadar kalıcı bilinmez.

Gündemimizdeki diğer konuda beceriksiz yöneticiler.Yakın çevremizde kendini yönetici vekil idareci sanıp etrafı tarafından yönetilenler var.Gücünün yettiğine sınırsızca saldırıyor,çapından küçük işlerle uğraşıyorlar.Kendilerinden öyle bir soğutuyorlar ki insanı,anlattıkları da tesir vermiyor.Bir kendisine bakıyorsun bir söylediklerine yok olmuyor. "Medrese Mektep Cahilliği Alır Eşşeklik Baki Kalır." demişler. Cuk diye oturuyor gündemimizdeki konuya. Allah Akıl Fikir versin.

İnsanlara yumuşak davranman da Allah’ın merhametinin eseridir. Eğer katı yürekli, kaba biri olsaydın, insanlar senin etrafından dağılıverirlerdi. ÂLİ İMRÂN - 159

Yorumlar

  1. Ay Allah'ım bunlar öldürür adamı. Sıkıcı yaa.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu yaparken kanser olurum herhalde :DD

    YanıtlaSil
  4. Google "askerlik " diye aratanlar blogumuzu bulsun diye o etiket. :D Konuda da geçiyor,kardeşim askere gidiyor. :) Yok sıkıcı değil,birlikte zaman geçirmek maksat.. Kanser belirtisi yok çok şükür =) Allah korusun.

    YanıtlaSil
  5. puzzlera bende bayılıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak