Mavi Gözlü Kara Sevda'M

 
Bahçedeki çardakta tek başıma oturuyor içerinden bir haber bekliyordum.O an mutfak perdesinin arkasında bana doğru bakan bir süliet gördüm.Heyecandan halsizleşen kesilen elim ayağımdan beynime doğru soğuk bir akım hücum etti. Kara Sevda'M belli belirsiz karşımdaydı. Ömürlük Masalım.Mutlu Sonum.

İşte içeriden çıkıyorlar.Kara Sevda'M hariç.Gidiyoruz ve göremiyorum.Arkama bir daha baktım ve işte gördüm dünyanın en güzel Mavi Gözleri.Perdenin aralığından arkamdan bakıyor.Baktığımı anladığında Mavi Gözlerin yerini perdenin şeffaflığı alıyor.

100 metre gidince ancak kendimi geliyorum. Anneme soruyorum gözleri çok güzeldi değil mi Anne.Kara Sevda'M nasıldı.İçeride ne konuştunuz ne anlattınız....

Sonucu beklemeye bile tahammülüm yoktu.Başlangıçı yapmıştık. Artık benimde bir Kara Sevda'M olmuştu.Hemde Mavi Gözlü. Ya benimdi ya benim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak