Kötü haber tez duyulurmuş..

Bu yazıyı yazarken maher zain suriye parçası eşlik etti bana,linkini bırakıyorum dinlemeniz için..Günün anlam ve önemine uygun sanırım.. https://www.youtube.com/watch?v=DFyPB6c4B9k


Üzüldüm..Hemde çok..Bazı insanın yapısıdır elinde değildir üzülmek..İnsan memleket değiştirince ki bugün seçmen kağıtları elime geçince daha da iyi yerleşiyor insanın beynine.. :) Çevre ediniyorsun, arkadaş, anne, abla gibi insanlarla tanışıyorsun ve inanılmaz kısa bir sürede en yakınların olup, dertleriyle dertleniyorsun.Bundan şikayetçi de değilim.Çünkü asosyal olsaydım depresyona girerdim.Tek doğduk doğru ama herkesin yaşadığı bir dünyadayız, haliyle kayıtsız da kalamıyoruz..
Bir arkadaşım fikir, kültür ve görüşlerinin uyuştuğu birinle görüştü ve de muhabbet duydular.Sonuç nişan oldu nikah işlemleride tamamlandı.Düğüne de 15 gün var yok..Onun için o kadar sevinmiştim ki, mutluluğu gözlerinden okunuyordu ama sonra ne oldu bilmiyorum.bugün aldığım habere göre araları bozulmuş ve şimdi boşanıyorlar. :( Gerçekten çok üzüldüm, o kadar mutlulardı ki insan onlara imrenirdi.Ve arkadaşım onca yaşadığı şeyden sonra bu mutluluk ona ilaç gibi gelecekti..Mizacı da çok hassas benim gibi..Ne oldu aralarında bilemiyorum ama düzelecek gibi değil sanırım...Bu yazıyı okuyan her din kardeşimden dua istiyorum bu çaresiz arkadaş için..
Günüm bununla geçse neyse..Bugün facebookta bir akrabamın bir gönderisini gördüm, çok güzel bir kıssaydı.Hz.Süleyman a.s. gelen kuş ve derviş hakkındaydı.Bende şaşırdım bu akrabam böyle paylaşımlar yapar mıydı diye hemende beğendim.Bir daha okudum ve üstünde Berkin elvan yazıyor,önce anlamadım ne diye sonra şaşırdım kaldım..Bu ne saçma bir zihniyet..Neye kurban gittiği bile bilinmeyen birine ağıt yakılıyor..İşin komik yanı sanırım bu çocuk kürt.Kürtleri aşağılamak değil maksat ama her yerde türk türk diye bağıran ve diğer milletleri hakir gören bir kısım insanlar ne olduysa bu çocuğu savunmaya başladılar.Birde gerçekten kaza eseri olduysa ki kazayla her gün otobüslerle, arabalarla kaç kişi ölüyor niye kimse ağıt yakmıyor..Kimileri anne! ayağına sığınmış evlat demagojisi yapıyor.Hayır, hergün haberlerde dünyanın binbir çeşit yerlerinde ölen binlerce çocuk ve insan var.Neden bunlara bir kez olsun ağıt yakılmıyor..Tabi, amaç başka burda..
Ama inansa da inanmasa da ölünce herkesin başına gelecek olan şey aynı..Maalesef o korktuğumuz ölümden kaçış yok ve hesap çok çetin..
Allah cümlemize kolaylık nasip etsin.
Fi emanillah..

Yorumlar

  1. Güzel bir yazı olmuş, hakkaten de öyle, oğlan öldü diye türlü çeşitli haber yaptılar, ne var yani sanki bilerek yapılmış gibi gösterdiler, niye, çünkü ona o gazı atan polisti, poliste devletin polisi..Bunların işi baştaki adamları devirmek, kendi adamlarını getirmek, hoş baştakilerinde pek bir şey yaptığı söylenemez ama, en azından diğerlerine göre idare eder diyelim.. Allah razı olsun çok güzel açıklamışsınız..
    O evli çiftinde Allah yardımcısı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Size katılıyorum. Aklıma gelen hadisi kutsi paylaşayım sizinle..Mevla teâlâ; ben meleklerin melikiyim.Bütün padişahların pençeleri benim elimdedir(işleri) siz iyi olursanız onları Size rahmet kırarım. Siz kötü olursanız onları Size musallat ederim..
      Her zaman iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batır taraftarıyım. Yani kusuru karşıda değilde önce kendimizde aramak lazım. O yüzden başımızdaki iyi ya da kötü diyemem. İyi bir kul olursak iyi insanlarla karşılaşırız. É tabi dünya imtihan yeri. Bugün diğer müslüman ülkelerdeki durum ya bizim için ya da onlar için imtihan.Rabbim herkesin imtihanını kolaylaştırın,kimseye kaldıramayacağı yükü yüklemeyin inş. Dualarınız için teşekkür ederim,fi emanillah

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durumları çok karışıkmış,şu anda yapabileceğim tek dua Rabbimiz haklarında hayırlı olanı nasip etsin inş. Çok teşekkür ederim,duaya ortak kardeşler bulmak çok güzel.fi emanillah

      Sil
  3. Merhaba bloğunuzu yenı gordum. arkadasınız ıcın ıns rabbım hayırlısını nasıp etsın. Ins artık çocukların catısma alanlarında kullanılmadığı bır donem dilemekten başka diyecek bırsey yok sanırım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak