Bizim Evde Televizyon Yok

Karikatürist Murat YILMAZ
İnsanın söylerken yada yaparken gurur duyduğu şeyler vardır.İşte benimde kurarken gurur duyduğum cümlelerin başında "Bizim evimizde televizyon yok." cümlesi gelir. Lafın sırası geldiğinde yada konu buradan açıldığında zaten bizde televizyon yok diye giriyorum lafa. :D Kibir değil gurur bence.Evlenirken televizyon istemedik.Televizyon aile arasında iletişimi bozan bir araç.Bekarlığımdan biliyorum. İşten gelirdim.Annem bir oda da ben bir oda da. Ben bilgisayar başında o televizyon.Zaten akşamdan akşama görüşeceğiz o da yalan oluyordu tabiki.Şu anda öyle bir durum yok çok şükür.

Televizyonumuz yok.Eskiden televizyonu olanlar hava yaparmış şimdi ben yapıyorum evde televizyon yok diye. =) Bence büyük bir ayrıcalık.

Yeni evli çiftler açısından da önemli.Daha yeni yeni birbirini tanımaya başlayan çiftler.Evde biri bir koltukta diğeri başka koltukta hiç hoş bir manzara değil. Yeni evlilerin bir koltukta muhabbet içinde olması lazım.Çok yararını göreceksiniz.Sizde televizyonu hayatınızdan çıkarın farkı görün. ;)

Tabi ki birde Kara Sevda'M ile gurur duyuyorum. ♥

Yorumlar

  1. iyi yapmışsın.
    kutlarım.
    eğlenceli anlatıyosun bi dee.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bızım evde de hıc TV olmadı ama maalesef ınternetı de sınırlamak gerek ;(

    YanıtlaSil
  3. Evlenmeden önce böyle bir karar almanız gerçekten çok güzel olmuş. (= Bunu yapmayı ben de istiyorum. Ama internete, televizyona alışmış bir insan birden hepsinden uzaklaşırsa o kişi mutlu olabilir mi bilmiyorum. Olur mu ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni severse oda tv den soguyor benim esimde izliyordu sart kostum almadik iyiyiz elhamdülillah

      Sil
  4. Alışkanlıklar çabuk bırakılamıyor malesef. Şu da var ki,bilgisayar kullanıyorsa bir kişi tv ile pek alakası kalmıyor zaten. Asıl marifet internetsiz yaşamak,onu da başarırız inşallah birgün.. :) Sorunuzun cevabı mutlu olabilir,nasıl olmasın ki sevdiği varken yanında. tv de neymiş. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak