Kısaca Günlük Hayat


Öncelikle teknolojiyi çok seviyorum.Bilgisayarlar, lcd-led ekranlar, laptoplar, akıllı telefonlar bilumum teknolojik aletler ilgimi son derece çekmekte. Bunları işleten programlar içerikleri,yazılımlar,programlar ilgimi çekiyor. Yazılım mühendisi olmayı çok isterdim.Bilgisayar programcısı,yada web tasarımcısı da olabilirdim.Grafik tasarımcı da olabilirdim,üretici şeyler aklıma geliyor genelde. Hiç birini olamadım. Uzaktan ve kenarlarından tırtıklıyorum sadece,ilgimi çektiği için imkanlarım ölçüsünde zaman ayırmaya çalışıyorum.İşim bunlar olsaydı insanlık için daha verimli olabilir,daha istekli çalışabilirdim. :)

Ezan okunuyor insanlar camiye geliyorlar.Bunu günde 5 vakit yapıyorlar.Bence bu olağanüstü güzel bir şey.Herkes işini gücünü bırakıyor AllahuEkber nidasını duyduğunda camide toplanıyor.Bu diğer batıl dinlerde yok olamazda.Günde 5 kere Allah'ın davetine icabet etmek zorundayız.Aslında bu bizim için bir zorunluluk değil bir şeref. Acaba bize namaz kılarken uzaktan bakan bir yabancı gayrimüslim ne düşünüyor çok merak ediyorum.Ben dışarıdan baktığımda manzara olağanüstü güzel gözüküyor gözüme.

Geçen işimi bitirdim iş yerine dönerken.Önümden cübbe ve sarıklı tanıdığım bir hoca gidiyordu,beni fark etmedi ve sola döndü.O sırada karşıdan gelen iki kızın kendi aralarında seslice konuşmalarına şahit oldum.Biri diğerine diyor ki ; "Bu kadarı da fazla,anladım Müslümansın bu kadar belli etmene ne gerek var gözümüze sokar gibi." Şimdi bende o iki kızın Müslüman mı Gayrimüslim mi olduklarına kadar veremedim.Yanlış anlamayın dedikleri şeyden ötürü değil, bu dedikleri onları dinden çıkarmaz.Ben giyimlerinden dolayı Müslüman olup olmadıklarını anlayamadım. Üzerlerinde Müslümanların nişanesi olan hiç bir belirti yoktu.Şimdi dinini tam manası ile yaşamaya çalışan hoca efendimi yanlış yapıyor,bunları eleştiren kızlar mı. 

Aynı şey başıma bankada sıra beklerken de geldi.Babası ile para yatırıp "katılım payı" almaya gelen yirmili yaşlarında bir kız,babasına soruyor neden bu banka diye. Babası da faiz haram diyor. Klasik bir cevap geliyor kızdan ne alakası var ya faiz caiz. E o zaman diyor faiz haram da katılım payı haram değil mi.Babasıda kem küm ticaret, kar payı vs vs. Allah korusun harama helal demek dinden çıkartır.O sırada arka koltukta oturan bir teyze faizin haram olduğunu düzgünce anlattı kıza.Kızda kabul etti.İnsanlarımız boş değil ama bilinçsiz ve islam konusunda kulaktan dolma bilgilere sahipler.

Ne olurdu sanki birlik beraberlik olsa da dobra dobra hainlere sesimizi çıkarabilseydik.Biz birlik olduğumuzda kaçacak yer ararlardı ama biz ezmezdik onlar gibi. Ab,Abd frenk gevuru hepsi üstümüze geliyor.İslam ülkeleri de bizi bekliyor.Türkiyeyi bekliyor Müslümanlar,Osmanlıyı bekliyor rahat bir nefes alabilmek için.Yeniden nasip et YaRabbi. Amin

Yorumlar

  1. Çok doğru, bazen yolda giderken bazı kızlar görüyorum veya oğlanlar, peçeli, çarşaflı bi kız veya sakallı bi oğlan gördüklerinde garip garip bakıyorlar, ama asıl garip garip bakılması gereken kendileri deee farkında değiller, veya farkında değillermiş gibi görünüyorlar, Güzel bir yazı olmuş. Allah razı olsun..

    YanıtlaSil
  2. bak valla çok güldüm yaaaa.
    bloguma da hoşgeldiin.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Harfler büyük yazılmış. Dikkatimi çekti akrostiş mi var burada anlam çıkaramadım aslında ama... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir amacı yok büyük harflerin.Şekil olsun diye yazıldı. :)

      Sil
  4. Allahın emri gerçekleşecek hadis var gerçekleşecek başka yolu yok bunun kardeşim (Nureddin Yıldız)

    Aklımdan çıkmayan sözüdür buna benzer sorularım olunca..ne olurdu dost kardeş olsak birbirimizi yakmasak yıkmasak..ama yukarıda da yazdığım gibi:

    Çare yok kardeşim Allahın emri gerçekleşecek ümmet 72 fırkaya ayrılacak,hadis var gerçekleşecek başka yolu yok bunun kardeşim (Nureddin Yıldız)

    Allah razı olsun..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak