İnternet Bağımlısı mıyım ?


İnternet ile münasebet’iniz gereksiz yere uzun zaman alıyor ise sizde bağımlı olmuş olabilirsiniz.10 saniye önce girdiğiniz siteye,adrese,sayfaya kısa aralıklarda girmeye devam mı ediyorsunuz.Elden gelin bendensiniz. :) Google chrome tarayıcısını kullanıyorum girdiğim siteler belirli zaten. kendi sitem olan bu bloga  daha sonra tumblr, facebook,bir-iki webmaster forumu,haberler,bloglar. Google crome kapatıyorum, saniyeler sonra açıp yeniden giriyorum aynı sitelere. Yeni bir şey yok aslında,tumblr hariç.Neyse internet bağımlısı değilim fakat takıntılıyım sanırım. Web sitesi kurma ve oluşturduğum siteyi düzenleme güdüsü var içimde.Nasıl daha güzel daha iyi olabilir.İstatistik kısmına da sürekli bakarım hangi yazı kaç defa okunmuş.

Anladım ki bağımlı değilim fakat takıntılıyım. Obsesif değilim.

Obsesif nedir?
Obsesyon hastalığına yakalanmış, bir şeyi çözüme kavuşturmadan rahat edemeyen, bu durumu uyku yüzü görmemeye kadar ilerleten, gamsız olamayan, psikolojiye göre obsesif kompulsif bozukluğu olan kişilere “obsesif” denir.

Rahat uyuyabiliyorum.

Takıntılı da değilim galiba ben.

Hadi iyi bir şeyim yok muş. Tedavi ettim kendi mi ayak üstü.

Ama unutmayın.İnternet bağımlılığı diye bir hastalık var.Buda diğer bağımlılık hastalıkları gibi tedavi edilmesi gereken bir hastalık.

Yorumlar

  1. Bilgisayarı kullanmaya başladıktan kısa bir süre sonra bağımlılık yapıyor. Gerçekten de dikkat edilmesi gereken bir konu..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak