Bilgisayar Masası “Klavyelikli”

Bilgisayar masası almaya karar verdim. Çünkü ;
Klaye masanın üstündeyse rahat olamıyorum. Masanın altında klavyelik olacak illa.Yada laptop kullanırken fare olmadan kullanamıyorum.Bilgisayar masaları da çok yer kaplıyor.Sonunda küçük,klavyelik yeri olan bir bilgisayar masası bulabildik. Fiyatı da uygun benim sipariş verdiğim zaman 49.00tl ücretsiz kargo idi 2013/Kasım ayında.. Google da bilgisayar masası diye aratırken evidea diye bir siteden bulduk.Bir dükkanda sormuştum biraz daha büyüktü bundan,fiyatı da yüksekdi.İnternetten daha kolay bulunuyor artık herşey. Mağazaların yerini sanal mağazalar alacak,yeni nesil büyüdükçe..

Almayı düşünüyorsanız Bu Linkten inceleyebilirsiniz.


İşte masada bu bence son derece kullanışlı :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak