papa Müslüman bir kadının önünde eğilir mi ?


Bayramlarda elini öptürmek için uzatanlardan kaçacağım diye köşe kapmaca oynuyorum. Kurbana da az kaldı,antrenman yapmaya başlasam iyi olur.

Üstteki resim başlıkta belirttiğim konuya ait.

Papa Ürdün kraliçesinin elini öpmüş. Olay olmuş.Sebebi ise papa Müslüman bir kadının önünde eğilir mi.Bizim açımızdan olay ve haber olması gereken o değil.Müslüman bir kadın namahreme el verir mi.Bu olay olduğu gün birlikte sağlanır beraberlikte,zulümde biter. Neden öyle diyorum.Bu hassasiyeti yakalaya bildiysek, Müslümanlıkta çağ atlamışız demektir zaten.

Maalesef kendi ülkemizde de bu durum böyle,buna hiç dikkat edilmiyor.En üst makamdan en alt makama,halka kadar.El öpülse yine iyi şap bir sağ yanaktan,şap bir sol yanaktan. Ohh miss..

Geçen Bayram dedim ben namahremin elini öpmüyorum,tokalaşmıyor um. Öyle öyle alışacaklar artık yapacak bir şey yok.Bu İmajı oluşturmaya başladım. =)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak