Kız babası olmak


Benim küçük bir kızım var. Dünya tatlısı,akıllı mı akıllı. Kıpır kıpır, doğdu hareketli büyüyor hareketli.

Onu izliyorum yakından,gerçek manada izlemek. Kaşını gözünü izliyorum.Yanaklarını dudaklarını,göz kırpmalarını izliyorum. Küçük bir kalbi var onun minik ellerine can veren.

Hareketleri bir plan dahilinde. Söyleneni asla unutmaz, sadece erteler. Çünkü planları vardır kendince. Kendi işi bitince sizi unutmadım der. Şaşırtır bizi.

Kız babası olmanın hele de ilk çocuğunuz ise bir tarifi yoktur. Dünyanın en güzel en müthiş duygusudur. Babalık duygunuzda o büyüdükçe onunla büyür.

Annenizi,eşinizi seversiniz.. Birde kızınızı evladınızı seversiniz. Ayrı bir seversiniz.

Seni Seviyorum Güzel Kızım.. ♥

Maşallah Sana

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak