Büyük Arazi Arabalarını Seviyorum ♥

Aslında arabalara oldum olası merakım yoktur. İlk ehliyetimi aldığımda da,daha doğrusu almaya çalışırken direksiyon sınavından kalmıştım.Daha sonraki günlerde geri geri gelirken elektrik direğine vurdum arabayı,bir kaç gün sonra yine geri geri gelirken arabanın sol tarafını ağaça yüzdürdüm boydan boya.Böyle aksiliklerle başladı araba maceram.O zamanlar ufak arabalar hoşuma giderdi.Yer yere girer çıkar her delikten geçer,kontrolü kolay diye düşünüyordum.Aradan 6-7 sene geçti.Şu anda arabam yok.Eğer ki alacak olsam (olabilsem) ilk tercihim Volkswagen Transporter olurdu.Araba kullanmayı öğrendim ya,isteklerimde büyüdü :D Küçük arabalar sıkıyor artık,inmesi binmesi bir dert,yerde gidiyormuş gibi hissediyor insan.Gönlümdeki arabalar ise, “Toyata – Hilux” , “Ssangyong – ax7″ , “Volkswagen – Amarok” , görüldüğü gibi büyük arabaları seviyorum.Fotoğraflarını aşağıya ekliyorum.Baktıkça iç çekeceğim. =)




Ssangyong – ax7 nin önden görünüşü harika.
Toyata – Hilux tam bir canavar,hepsinden iri.
Volkswagen – Amarok çok sağlam basıyor yere.

Şimdilik görüntü olarak karşılaştırıyorum.Almak nasip olursa ayrıntılara da inerim. :)

Yorumlar

  1. Maşallah siz sülaleyle yolculuk yapmayı seviyorsunuz herhalde, büyük arabalar falan..hayaller büyük desenize :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak