Saklı Bir Sevda


Atilla İlhanın tek bildiğim ve sevdiğim şiiri.Adı Şehnaz.Namı değer Saklı Bir Sevda.Beğenmediğim kısımlarını ezberlemedim ve buraya da yazmadım.Kendime uyacağını düşündüğüm kısımlarını aldım.Şiir sonuçta herkes kendine göre yorumlayabilir.Sen okurken başka şey anlarsın ben okurken başka şey hissederim.İlk okuduğumda işte bu demiştim aynı biz ;


Saklı Bir Sevda

Saklı sevda sevdaların en saklanmışı
birbirimizde çok fena kayboluyoruz
hiç kimse birbirimizin yerini tutamaz
benimle yaşayamadığı ona uygunsuz
hiçbir şeye değişmem onunla yaşanmışı
uygunsam ona tutsak
/ adı …

Saklı bir sevdadır bulduk sığındık
bu büyülü bir aşk çünkü yasak
gizli bir mutluluk ki ne söylesem az
bin yılda yaşasak hiç de yaşamasak
varımız yoğumuz aşkımız artık
hayatım ona tutsak
/ adı …

Örtülü bir güzellik benzeri olamaz
belki kadın belki çocuk iyice kuşkulu
bazen ne çok var bazen ne kadar az
ne yazsam ona tutsak
/ adı Kuzu

:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak