Cms Sistemleri..


Çok çeşitli cms sistemi kullandım.Türkçe adıyla içerik yönetim sistemi. Tam manasıyla kullandım denemez kurdum,kaldırdım sürekli. Denemeler yaptım,inceledim ama bir tanesine bile adam akıllı hakim olamadım.En basitinden Html bilmiyorum,yaptıklarımı örneklere bakarak ve google yardımı ile yaptım.En iyi anladığım sistem wordpress diyebilirim. Joomla, Drupal, Vanilla Forum vb. popüler bir çok cms denedim.

Hep bir şeyler deniyordum.Bir site üzerinde istikrarlı bir ilerleme gerçekleştiremedim.Çabuk sıkılıyorum.Sitemin hemen online kullanıcılarla dolmasını herkesin yorum yapmak için yarışmasını istiyorum. :D Tabi olmayacak bir şey bu..

Html, php, java,photoshop vb bilmediğim için yapabildiklerim hep bir noktaya kadar gidiyor. Kendime özgü şeyler çıkaramıyorum ortaya,o yüzden sıkılıyorum hemen.Sonra yine başa dönüyorum. Google de ara “cms sistemleri” bu nasılmış bu nasılmış.Denemelere devam.

Web siteleri ile uğraşmayı seviyorum.İnsanlara ulaşmayı seviyorum.Yaptığım iş ise çok farklı.O yüzden hem işe gidip hemde kodlarla,web siteleri ile uğraşmaya vaktim olmuyor.Bundan önceki senelerde çok vaktim vardı.Vaktin kıymetini bilemedim. Bir şeyler öğrenebilirdim,sadece deneme yapmakla kalmazdım.Şimdi okuyan gençlere bakıyorum da,kodlarla da haşır neşirler,çok iyi işler çıkartıyorlar.

Şu anda isteğim html öğrenmekle başlamak,tasarım ve kodlama için ne gerekiyorsa öğrenmek.Bakıyorum ama çok zor geliyor.Bunun için senelerce okuyanlar var.Ben akşamdan 1-2 saatte nasıl öğreneceğim. Üstelik Yapmam yada öğrenmem gereken sadece bu konu yok.Gözümde büyüyor ve hiç bir şeye başlayamıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak