Selam Dur !

Vay be 3 sene geçmiş askerlik biteli.Yaşarken bitmez gibi geliyordu.Halbuki 150 gün. :) Bende zamanında çok okudum be götürsem diye.Ankara eti meskut acemilikti.Bir bavul eşya ile gittim.Çektiğim eziyeti bir ben bilirim. 2 bavulda ordan verdiler.kamuflaşlar,botlar,donlar,akletler,traş takımları,havlu sabun ne varsa verdiler.Dolabıma sığdıramamıştım.15 günlük acemilik için ne kadar çok şey götürmüşüm ya. Sallana sallana gitsen hiç bir şey olmaz,herşeyi tedarik edebilirsin oralardan. 15 günlük ankara acemilik günlerim 130 günlük Erzurum usta günlerimden daha zor geçmişti. Banyo sırası en nefret ettiğim şeydi. Kamuflaj ile banyoya gidiyorduk.Soyunmak 15dk giyinmek 15 dk sürüyor ama size yıkanmak dahil 20dk veriyorlar maksimum.Kamuflaşı botları havluları nereye koysam diye aval aval bakıyorduk bir sürü asker,kesin karışıyor :D 

Ankara ayazına uyan,wc sırası bekle,traş sırası bekle.Bahçeye in,sıraya gir komutan bekle.Sonra gün doğarken,uygun adımda kahvaltıya git,hemde marşlar eşliğinde.Unutmadan banyoya bile uygun adımda gidiyorduk. :D

Selam nasıl durulur,tekmil nasıl verilir.Tankçı marşı ezberle. Bağır bağır bağır..Akşama kadar yarı eğitim yarı yatış çayırda çimende.Sümükleri çeke çeke tabi.Aylardan aralık ve ankara.

En sevdiğim kısım akşam yat saati idi.Koğuşlar 60 kişlik olsada yan ranza ile aramızda bir adam geçecek kadar bir boşluk ancak olsada.O yatağa uzanıp ayakları gerdire gerdire uykuya dalmak paha biçilemez.

Şartlar el verdiği ölçüde bizi rahat ettirmeye çalıştı Türk silahlı kuvvetleri. O kadar insan evladına bakmak kolay değil.Hele bazıları insan evladı değilse ! O zaman hay bu askerliğin diye çok söylenmiştim de şimdi geçip gidince tecrübe oldu diyorum.

Askerliğin her anı mıh gibi aklımda. Anlata anlata bitmez bu anılar. Bitiremez askerlik yapmış olanlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kork,O mahkemeden ki Hakimin Kendisi Şahittir

Kalabalık Aile Olmak